03.11.2010

Tänk vad en ledig dag kan göra en tillfreds.

La undan alla måsten igår och gjorde tisdagen till lyx med morgonpromenad, kaffeumgänge, ansiktsbehandling, lite shopping, matlagning, mammamys med årets första glögg, julmust och pepparkaka.

Så himla, otroligt skönt. Varför unnar man sig inte lite vardagslyx oftare, ansiktsbehandlingar är ju gudomligt!
Årets rosa mysdress är även inhandlad och den skruttar jag omkring i nu medan jag väntar på lilla Bella som ska joina mig och morgonkaffet. Köpte även superduperdyra rengöringsprodukter igår på http://www.hudvardsguiden.se  så nu ska min stresshy bli flawless.


Dagens "Att göra": Morgonkaffe, bruks för att träna med Alice, träna mig själv, promenad, städa och sen jobb



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0