01:31

Snor och jag snor. Musik från all världens människor som delar med sig av spotift listor.
Jag är sämst på att veta vad saker och ting heter utan snor helt enkelt från andra som fördelaktigt lagt ut sina i det öppna. Det som tar tid är att jag lyssnar på ALLT och många verkar ha en röd tråd i sina listor medan mina är ett garnnystan med favoriter. All musik har sitt humör, sina tankar och funderingar och sitt sällskap.

Just nu är jag i en rosa mössa och huvtröja uppdragen så endast öga, näsa kikar fram för jag fryser men är ändå nöjd för tillfället. Ensam hemma och njuter av att musiken kan dåna och jag kan skutta runt och låta bäst jag vill.
Älskade sex and the city 2 ska väl strax på och somnas till men ska bara vandra iväg lite i mina tankar ett tag till...

Alla på facebook verkar ta helg men jag kurerar för att orka jobba imorgon, ska nog gå fint men längtar allt lite tills jag också kan säga att jag tar helg. Blir rättare sagt 27 november.


 Just nu är Matisyahu i högtalarna och jag kan inte låta bli att vara glad och pigg. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0