Crea Diem

-Skapa dagen-

Det är bara jag som kan se till att mina dagar blir till de bästa möjliga. Just nu lever jag för nuet och tar en dag i sänder, mer kan jag inte göra för tillfället. Står och trampar i väntan... egentligen vet jag inte ens vad jag väntar på. Kanske på att den pirrande livslusten ska infinna sig, kanske på att motivationen åter ska ta min kropp i besättning..?

Dagen har varit runt och överallt som vanligt. Bella och morgonkaffe, mamma och trixande, Mikael och kaffe/promenad, Sandra och solning, B & S på tacomys och nu infann sig lugnet i en trött kropp. Inte trött fysiskt utan psykiskt. Alla tankar bara flyger runt och vet inte riktigt vad jag ska göra med dom... + att pms'en närmar sig och då går humret automatiskt ned ett par (!) snäpp.




Good night baby <3


Kommentarer
Postat av: Bellabuse

Maten var såå GOD ^^ Tack babe! <3

2010-05-05 @ 22:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0