Another day

Egentligen ett helt oviktigt inlägg mest för att fördriva tiden. Tiden som jag egentligen skulle kunna göra något vettigt utav... En ledig kväll som än så länge är relativt oplanerad, övervåningen skulle faktiskt behöva städas men resonerar nu att det är för varmt. Kanske infinner sig lusten senare, oftast gör den det på kvälls/natt timmarna, konstigt nog så är det då jag vaknar till.

Just nu är även min kropp och motivation inne i en svacka. Det jag skulle vilja är att orken till att vara nyttig och träna ska infinna sig. Ursäkten jag kommer med är att dygnet har för få timmar och att jag hamnat i en Pms vecka. Inte det ultimata. För saken är den att jag vill bli tight, inte smal och puffig utan smal och just tight. Äh det får ta den tid det tar för just nu så orkar jag inte stressa fram någo. Att må dåligt på vägen till målet vill jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0