Tyst & stilla.

...hur har jag kunnat förbise Lars W's talang, nu har mitt intresse vaknat och visst skulle en konsert i sommar sitta rätt fint?

Micke liten ringde och väckte mig kl 13.00 idag och tur var väl det annars hade jag väl sovit bort verkligen hela dagen. Så fick fick en kaffe kompis i e.m. och antalet koppar har vandrat ner längs min strupe idag och fick även till en härlig långpromenad. Välbehövligt.. skulle försöka vara ambitiös och träna ikväll också men just nu är orken och motivationen tyvärr nere på noll. Får ta en shake till middag istället för att väga upp det.

Längtar till sovrummet är färdigt, sitter ivrigt och letar efter inredning på nätet, synd bara att kassan inte är fetare än vad den är.


Så kan vi sjunga tillsammans om en längtan som aldrig blir still
för alla oss som aldrig vet vad vi vill
Det finns en sång och en dröm
om en lycka så öm
för oss som alltid ska till
att fånga en fjäril


Kommentarer
Postat av: sandris

åh min lasse, min lasse <3

2010-03-08 @ 12:39:13
Postat av: Bellis

Vi MÅSTE gå på han i sommar :D Jag läängtar!! <3

2010-03-08 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0