Mentaltest 16/1-10

16.01.2010 mentaltestades min lilla Zeclas Lacerta "Alice", Lacerta som för övrigt betyder Ödlan på latin och är ett stjärntecken. Så jag och min lilla ödla kämpade på ute i skogen och inte i vilket temperatur heller ska nämnas. Det var sviiinkallt!



Testledaren hälsar Alice välkomen och det kliar ju bara såå skönt..!



Iväg efter haren som ska fångas...



... och det gick ju alldeles utmärkt



Snart bär det iväg för att leta upp en konstig filur som gömt sig i busken



filuren visade sig ju vara rolig!



Overallen i skogen som bara dök upp hastigt och lustigt var inte så farlig trots allt



Skrammel vad man rätt van med hemifrån ;)



Spökena var nog värst, läskiga som få men även detta gick som en dans



Att busa medans lite skott avfyrades bredvid var inte heller några problem.


- Alla bilder är lånade från www.zeclas.se
Hela dagen gick kanon och jag är så stolt över min lilla Ödla som inte alls är så feg som jag alltid trott. När det väl gäller så lyser hon som den riktiga stjärna hon är ♥  Imorgon ska jag nog få till lite spår och lydnad, äntligen börjar snön försvinna så man kan bege sig ut i skog och mark för att träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0