Living in the fastlane

Mycket att göra idag innan jobbstart tar sin början och antagligen fullt upp hela kvällen lång, AW'n är fullbokad.
När to do listan redan när man slår upp ögonen är så låång så känns det svårare att ta sig för dumt nog. Så nu sitter jag mest apatisk i soffan och laddar energi.

Imorgon blir det fullt hus här hemma när Mattias vänner från S-tälje kommer och invarderar. Så 10 sovplatser ska mirakulöst ordnas...

Sovrummet börjar inta en skepnad av vitt och som jag gillar det, stort tack till Oscar som kämpar och sliter!

Kärleken idag går till min sambo som verkar vara nere i en svacka ♥ Jag älskar dig. Även till min lilla mamma som spenderar mer tid på vägarna till och från Eskilstuna än i sin älskade soffa ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0