Won't back down

Sitter här och är pigg, egentligen rätt så nöjd och tillfredställd med detta men lite stressad över att klockan ringer tidigt imorgon. Men är man pigg så är man.. drar ut på en snabb power walk och hoppas att ögonen slocknar så fort som huvudet landar på kudden sen.


Vissa människor förvånar mig, att det finns mer djup än vad man tidigare anat. Egentligen hade jag dömt denne till ytligheten själv fär längesedan men från och med ikväll så får jag ändra min åsikt. Att en människa har behövt genomlida så mycket gör ont i mig. Det är hemskt men fortfarande så är det otroligt beundransvärt att man kan resa sig upp efter dessa omständigheter och ändå vara så positiv tii livet. Ibland är man för snabb med att dömma, kanske kan man leta djupare innan man stämplar någon? För saken är säker att även jag blir dömd av andra, och säkerligen har många en väldigt skev uppfattning om mig.

Kvällen har gått finemang, synd att kassjäveln strulade till det på slutet bara. Nu skriker magen av hunger men finns ingen tid för nu åker mp3 på och skorna på... Puss!


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0