waka waka

Äntligen är håret på plats igen efter 24h som korthårig, trodde inte att ångesten skulle infinna sig men det går nog fortare än vad man tror att bli beroende. Hamnade samtidigt i en fas där jag vill ha förändring i mitt utseende men vad är frågan? Började med att ändra lite på hårfärgen. Mer ask och lite mörkare slingor, de i löshåret blev kanske lite mörka men de släpper ju så småningom. Klurar vidare på fler förändringar.. :)

Hade en trevlig kväll/natt igår med ett huvud tom på tankar och funderingar. Kan vara helt fantastiskt att vara så tillfreds mitt i ett egentligt kaos ibland.

Imorgon är det midsommar och människorna är hitbjudna, vinet inköpt. Däremot så har jag i vanlig ordning inga kläder för tillfälle. Kvällen börjar hemma så får vi se vart den hamnar tillslut, helkväll hemma eller ute..?

puss

svårt att se ordentligt på bild hur det ser ut i verkligheten men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0