There are no boundaries

Helg är oftast likamed jobb men denna helg tycker jag att jag hunnit med både det enda och det andra.
Fredagen innebar att kusin Tobias tog studenten så vi begav oss till nyköping för att kika, lagom tillbaka i staden var det dags för vin med Sara på det anrika. Fastän det var dåligt med folk ute så tyckte jag att jag, Sara och Flisan roade oss rätt bra själva. Lördagen började för tidigt, rättare sagt 07 och då bar det av till nyköping igen för hundkurs. Efter hundkurs blev det jobb på safiren där studenter och alla vanliga människor drack och dansade ikapp.
Söndag idag och då blev det nyköping IGEN :) där det idag blev ringträning med Alice. Har äntligen landat och det i ett par mysbyxor som jag faktiskt inte kommer ihåg när jag hade sist och en collagetröja. Jag är värd ett par lata timmar nu känner jag för sen ska jag och Alice bege oss ut på en springrunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0