Show me a good time.

Huset har somnat men jag är i vanlig ordning vaken. Spring i benen som tusan men jag har hållt mig hemma och relativt lugn hela kvällen. Sådant som jag förr njöt av gör mig nu stressad. Stressad av att ta det lugnt och vara hemma, hur går det ihop? Är det jag som blivit knäpp eller är det sommaren som spökar. Sommar kvällar/nätter är så härliga. Om man kunde spara de i en liten, liten burk och öppna på vintern när mörkret omfamnat en.

SSU är på intågande och visst börjar jag bli nervös, det är ju så stort! På lördag bär det iväg till södertälje så då är det bäst att alla håller tummarna för mig och bebis. Ledig lördagkväll sen, vad ska det då busas med ;) sedan är det söndag och då blir det personaldag, nice. Nu ska det spraytanas.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0