9/6-2010

Mina bebisar röjer runt och härjar med varandra medan jag sitter och försöker få lite lugn och ro. Alice är rätt dryg och lättretlig för tillfället i tron att hon snart ska valpa. Efter varje löp blir madame skendräktig och det är så himla, otroligt rent ut sagt jävla synd för det är inte så kalaskul direkt, varken för henne eller för mig. Såhär kan det ju inte vara två ggr om året hela hennes liv ut, för seriöst så är hon deppig och knäpp 4,5 månader då allt som allt. Fast i vilket fall som helst så är hon min älskade lillabebis, så hur knäpp hon än skulle bli så skulle jag aldrig sluta älska henne ♥ Vissa människor förstår verkligen inte hur mycket "en hund" kan betyda för en. Som min Beccis hon var en del av mig, saknar henne något otroligt att det snart har gått ett år är ju helt sjukt.
Det är så mycket som hänt under ett år, och hur livet för mig ser ut om ett år från nu är ju jätte svårt att spekulera i. Allt eller inget?

Drog med mig Cicci efter jobbet och tränade, skönt. Orkade inte stretcha så ser fram emot värken imorgon.
Har snart mumsat i mig et äpple och funderar på om jag ska orka pallra mig ut med vovvarna en sväng eller om sängen är mer inbjudande ut..

Puss



Outfiten och kroppen, ja tack!

Kommentarer
Postat av: sfia

Jag tror inte ens att man förstår själv som hundägare hur mycket hunden betyder förrän den försvinner ur ens liv. Och det suger verkligen! Tror jag börjar ana hur du mådde när Beccis togs ifrån dig. Vi får se till att njuta av de vi har istället för att sörja de som försvunnit. <3

2010-06-09 @ 12:49:54
URL: http://slunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0