Workout

Heelt slut. Mina s.k. muskler värker och ögonen går snart i kors, Allan piper och har ont efter sina förlorade bollar och trilskas med struten, Alice tigger efter mammamys. Det är så himla skönt att träna efter man slutat jobba, nästan inge folk bara en själv att tänka på.
 Imorgon ska jag äntligen sova ut efter 7dgr med lite sömn, så jävlar om någon väcker mig. Lämpligt nog glömde jag mob på jobbet. Det är konstigt hur man kan klara sig på så lite sömn och ändå vara pigg och uppe i varv.. det är den härliga sommaren som gör det :)

Har ledigt fre, lör och söndag. Tror minsann att jag börjar bli bortskämd, men det gäller som sagt att passa på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0