Purple rain

Kvällspasset på Statt igår gjorde mig nöjd och glad. Härligt tempo och framförallt trevliga, glada gäster.
Längtar dock efter höstens tempo så man får upp lite puls. Det är där min arbetsglädje finns.

Sedan så bestämdes det att natten är ung och vi med den, samtidigt så la jag bort alla tankar och problem som bara skapar ångest, ilska och oro. Natten blev till ett skimmer och tiden rusade iväg på tok för fort. Känslan över att bara leva, skratta, dansa och inte tänka för en stund gjorde mitt hjärta varmt.

Idag började i mina nya rosa mysbyxor och jag står på paus i väntan på lite energi så jag kan komma ut i skogen med mina bebisar. Allan ska prova lyckan med sitt första spår och Alice ska även hon få på sig spårselen.


När det är tuffa tider , och allt går emot dig och det känns som om du inte kan hålla ut en minut till, ge inte upp För det är just vid den tidpunkten allt kan vända

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0