Hurricane

Stundtals så är man uppe i himlen och vänder innan man kastas ner i djupet igen, botten börjar skymtas. Kroppen är urladdad och tömd på energi. Frågan är när allt vänder, det kommer vända och jag kommer kunna vara den glada, energiska Tina som jag vet att jag egentligen är. Nu är jag istället någon annan Tina som går på reservmotorn som gör mig till ett psyko som maniskt far runt och inte kan sova. Ändå så finner jag så mycket kärlek i mitt liv och jag uppskattar människor mer än förut. Det  gäller bara att prioritera bättre så de som ska vara närmast inte åker längre ifrån en.

Stattbrudarna intog i lördags mitt hus med dunder och brak. Medan jag for runt och försökte få iordning på mig själv var de änglar och ordnade med maten, grillning och marangswiss. Att sitta ute och äta blev bortröstat då himlen öppnade sig och regnet fullkomligt öste ner lagom till matdags, fick bli inglasade altanen istället.
Hade jättetrevligt och rosé/redbull slank rätt bra ner genom min strupe. Hade väl mer än gärna hoppat ett par glas så här i efterhand men det är lätt att vara efterklok. Harrys intogs på natten och där är det väl som det alltid är människor, alkohol och dans. Kvällens idioti fick någon helvetesjävlaidiotfan stå för som knäade/fällde mig på dansgolvet. Lagom snyggt, hade jag sett människan så hade jag blivit galen.
Efter stängning drog jag, A,S,F,M vidare och åt, skrattade och pratade. Upptäckte 06.30 att jag skulle stämpla in på jobbet om 8h så då var jag förnuftig och begav mig hemåt. Nykter med smutsiga fötter hamnade jag i säng vid 07 och fick äran att sova ända till 08.30 innan sömnen började strejka.

Min mobil laddare är på vift någonstans så ska väl leta reda på den så jag kan få igång min mob igen, sedan blir det Sandrakvalitetstid, som jag saknat henne ♥

puss.

 Grillmästarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0