Den felande länken

Något som man tidigare trodde enbart felade hos sin andra hälft blev ikväll konstaterat att det tydligen är hos hela manssläktet som det brister. För jag menar att finns samma fel hos tre hälfters som jobbar på Statt Katrineholm måste ju oddsen vara rätt höga ;)
Ibland behöver så är vi tjejer rätt dömmande och hårda, men är inte det lite av vårat jobb som flickvänner?
Kan inte leva med oss och inte utan oss.

Taggar för lördagen då det blir fullt ös med stattbrudarna, ska bli så roligt!

Träningsvärken från gårdagens gympass känns vill jag lova så hoppar HG inatt men beger mig ut på en powerwalk i väntan på om jag ska hämta Bellis eller inte.

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0