Hela världen är så underbar

Jag fattade allt och ingenting.


Helgen har gjort mig glad, arg, ledsen, tillfredsställd, trött, full, gråtfärdig, varm.
Mest av allt lycklig och kär i livet och alla små härliga guldkorn som det har att erbjuda. Såhär i efterhand så ångrar jag givetvis ett par glas rosé och att jag inte sovit så mycket men vad gör väl det, det är ju såhär sommaren är!

Fredagen bjöd på fest med B´s och Harrys.
Lördagen på fest ute i Vrå där Frida 27 år firades. Det är något visst med att festa med restaurangfolk. Är det något vi kan är det att festa, haha. Kom väl hem vid halv 3 kanske och tänkte vara duktig att passa på att sova men då ramlar B och Robin in efter nattdopp i duve och det enda som fanns till hand var Malibun men det fungerade ju det också.
Söndagen har varit lugn, lugn, lugn. Har inte orkat ta mig för något. Bosatt mig i källaren där det är svalt.
Imorgon hoppas jag på hinna med att träffa Anna som är i stan innan hon drar iväg på Europaluff och Sandris som jag inte sett röken av på en vecka.

Att man fått turen att träffa så fina och härliga vänner♥




I wanna taste you, but your lips are venomous poison. I wanna hurt you just to hear you screaming my name.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0