The day after.

Jag borde verkligen förstå bättre än att hiva i mig sprit på en tom mage som existerat de sista tre veckorna.
Jag borde verkligen vetat... men nej tron att jag kunde dricka lika mycket som innan var skyhög. Sen så mådde jag som en skata imorse också, shit happens men ångest har jag allt. Nu lär det dröja både en och två månader innan jag beger mig ut igen.

Idag var vi och lämnade av Malin, Christian och Christoffer på Arlanda, de ska tillbringa de närmsta tre veckorna på playan i Thailand. Avis? Ja lite måste medges.

Synden har varit stor under helgen både mat, choklad, vin och sprit har vandrat ner till magen så imorgon blir det nya fräscha tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0