Fresh air

En ny dag med nya tag.
Mår lite halvskumt idag måste jag medge, huvudet hänger inte riktigt med, tankarna orkar inte heller fokusera.
Kanske brist på vatten eller kolhydrater? Ska bälja i mig vatten för att se om det släpper.
Annars så går det väl rätt bra med det nya livet, kilona trillar av långsamt. Visst hade man önskat att det gick fortare men ändå så är jag rätt nöjd med mina -4,5 kg och 7 cm runt magen (2,5 vecka), mer ska det bli men vi tar lite i taget. Pilen pekar alla fall åt rätt håll.

Alice har fått bra med mjölk i tuttarna, gillar vi inte alls så får motionera henne mer för någon mat att skära ner på existerar inte. Matvägrar rätt bra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0