Fillidutt

Inkommen efter en långpromenad med bebis i snö & skog, härligt! Träffade på två andra hundar som hon fick rasa av sig med, det gjorde nog hennes e.m. i alla fall. Nu är jag så oplanerad som jag kan bli men tänkte fortsätta där jag avslutade igår nämligen med alla våra kläder. Hur fan kan man ha så mycket kläder men ändå inget att ta på sig!? Det är nog ett mysterium som vi kvinnor vet bäst/mest om.

Gårdagen var en rolig kväll på jobbet, energi till tusen. Tror jag har mina påsar och icke-kolhydrats/socker mat att tacka detta för. Inte så mycket som en godis eller spaghetti strå har jag fått i mig sedan sista dec. Märkligt nog inte så värst trånande efter det heller. Good for me. I veckan måste träningen tas upp på allvar också, allt eller inget.





Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skönhet:D

2010-01-11 @ 17:33:38
URL: http://illoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0