Fashion bw



Det är något med söndagar som gör de till den långsammaste och till synes den tråkigaste dagen av veckans alla dagar. Ibland vet jag inte om jag gillar den eller rent av hatar den, det går väl i vågor chansar jag på. Sommar söndagar brukar fungera fint då det innebär en soft dag som oftast spenderas utomhus med allt vad det innebär gräsklippning, promenader, bakis huvud i hängmattan, grillning. Vinter söndagar blir mest ett evigt tragglande inomhus speciellt nu när kylan invaderade oss igen. Fy tusan vad fint det skulle vara med lite sol och fågelkvitter. Dock så är det magiskt vackert ute i skogarna nu, bara hålla tummarna för att fler sådana vintrar återkommer frekvent.

Igår blev det ett argt avslut på kvällen, mest av allt lilla Mattias fel som kan konsten att reta upp mig stundtals.
Ibland känns det verkligen som om jag är äldre än honom. Känns rätt vanligt om man hör sig omkring att det är det kvinnliga könet i ett förhållande som axlar ansvars rollen. Livet kan inte alltid vara oplanerat ibland så måste man faktiskt lära sig att avstå vissa saker hur roliga de än verkar för att som sagt vara lite ansvarsfull.
Visst gör han mig även glad men konstigt vore om allt alltid vore frid och fröjd. Folk som aldrig bråkar i sina förhållanden undrar jag verkligen om de har någon passion gentemot varandra. Kanske är det så att jag medvetet eller inte gärna söker mig till drama, på gott och ont.  PMS humöret får ta slut..NU!

Älskar dig Mattias <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0