När hjärtat talar ler själen...

Sitter lätt illamående efter en kväll i synd, både kladdkaka, sås etc. slank ner. Ibland är man väl ändå värd att unna sig? Hur roligt skulle det annars vara att kämpa. Kurerar mig imorgon med ett pass på gymet 09.00 sharp!
Sandrisen, Simon och Dex kom över och gjorde vår kväll, Alice är helt slut och sover nog gott inatt.

Sitter och suktar i inredning och värre blir det när jag kryper ner i sängen med Drömhem & Trädgård, kalla mig tråkig men jag gillar't. Hade jag bara haft mer pengar så hade jag gladeligen kastat bort varenda öre på inredning, det är så roligt! Har aldrig annars brytt mig men nu är mitt hem mitt på riktigt, här ska jag bygga mig en framtid och jag vill trivas. Andra har sina sätt för att må bra, mitt må bra är att få komma hem till mitt eget hem där jag kan koppla av.
Problemet är bara att jag vill göra allt NU.


Ge mig schäslongen, den skulle macha i vårat sovrum efter byte av tapet. 


Kommentarer
Postat av: sfia

I know the feeling, känner igen den där otåligheten. An old friend of mine you see...

2010-02-06 @ 08:33:18
URL: http://slunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0