Lördag natt/morgon...?

Ännu en natt/morgon spenderas vaken framför datorn, mest för att huvudet fortfarande springer omkring och ej kommit till ro. Även benen har sprungit sin beskärda del idag inte iform av träning utan mer jobbhets. Härligt med lite tempo. Dock så kan jag nog med all säkerhet säga att kollegorna borta på Safiren hade det aningens mer.
Tyvärr så var jag själv så urbotad dum att jag både glömde andas och dricka vatten så framåt 01 så var en svimning nära till hands men som tur är så skärpte jag till mig och insöp både ett och två glas vatten.
Live & Jive helgen är nu till sin ända och jag hoppas att alla haft det roligt som varit och svängt sina lurviga.

Jag ska nu försöka att krypa till kojs och sluta de små blå och hoppas på en god natts sömn för imorgon är en ny dag som jag vill åtnjuta pigg och fräsch. Känns dock tyvärr som att jag kommer slå upp ögonen både trött och skapligt ofräsch, haha.





RaggarTina i all ära..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0