Heeelg

Nu är det officiellt helg för mig, fan vad nice det ska bli! :)

Skrämde upp mig själv igår, sen att Jimmy och Tobbe hjälpte till gjorde inte saken bättre.  En liten glasbit åkte in i foten innan jag började jobba och inte fick jag ut den, utan gick och trampade på den medans jag jobbade och tränade. De påstod att man kunde dö och få proppar av att ha glas kvar i kroppen. Vaknade med ett ryck inatt vid halv 4 av ont i foten och sant som Barbro lugnade mig med på kvällen så kan den åka ut av sig själv när såret börjar vara. Lilla glasbiten som jag trodde var en bastant, spetsig sak på 1 cm, skönt.

Ikväll står Fredagsmys med Mattias på schemat, var ett tag sen vi hade en helt egen kväll med varandra så det ska bli mys.

Nu ska det städas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0