5 december

Skrattar åt den bästa av alla hollywoodfruar, Maria Montezami. Vilken härlig människa hon är, lite vimsig men verkar vara genomgod och bjuder hela tiden på sig själv. Fler åt folket.

Julgodiset är färdigt och ligger i undanpackade i väntan på självaste julafton. Gåva till någon eller till dessertbordet återstår att se. Kvalitetsdag har det varit helt enkelt, lite snöpromenad, spel och skratt.
Nu är julmusiken utbytt mot min Håkan och jag funderar på om jag ska ge mig ut på ännu en promenad...





"Stod med ryggen mot väggen när jag träffade dig
Först böjde den sig och sen rämna den
Ja, även fuck-ups har ett val dom gör
Och rätten att ge upp för nån
E den sista rätt man har" -H.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0