It's only a paper moon

Då var det återigen natt och jag kan inte sova. Fryser i vanlig ordning, fingertopparna envisas med att alltid vara kalla.
Jag tycker verkligen inte om att frysa..burr.

Kvällen var på många sätt en bra kväll, timmarna flög förbi och alla var så duktiga så! Imorgon är det på't igen med nya gäster, nytt julbord och nya dansanta rörelser från alla alkoholhaltiga gäster.

Det är så skönt att på något vis inte bry sig. Det går hit och det går dit men just nu så ligger min fokus på helt andra saker än att just bry sig. I mina ögon sett så ligger min prio på saker som är värda att för stunden prioriteras.

Dags att skaka av sig sockret ur håret och krypa upp på kudden..?

Puss

Kommentarer
Postat av: Rasmusanneli

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2012-07-26 @ 14:19:44
URL: http://rasmusanneli.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0