9 december

Det här med att försöka bestämma sig för en klänning är inte det lättaste konstaterade jag nyss.
Mia har erbjudit sig att sy en piffig en till mig men då måste jag ju veta hur jag vill att den ska se ut och det är ju lättare sagt än gjort. Bläddrar igenom nelly i jakt på något som jag vill ha som tillfällig förbindelse på min kropp.
Är sugen på en röd men hur ofta kan man ha en sådan röd sidensak egentligen.

Jävlar vilken beslutsångest.

Ikväll blir det julbord och jag kan helt ärligt säga att jag inte är så sugen. Inte alls om jag ska vara ännu petigare men det  kommer nog med hungern. Det jobbiga med julbord är ju annars dessertbordet ;)

Puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0