7 december

Ett glas vatten och 10 min soffläge senare och jag inser att jag har ont i fötterna och att jag är relativt småbesviken på vissa människor. Det är lättare att vara rent arg än besviken. Besviken över att det blir riktat till personer som förhoppningsvis är mer än ett par ansikten utan värde. Jag kan helt ärligt säga att jag ALDRIG medvetet skulle göra samma sak/er till människor som betyder något för mig. Mitt samvete säger nej.

Jag ska i alla fall gå och lägga mig med gott samvete snart.

Först ska jag jaga upp mig och bli nervös för morgondagen bara, wiee!

Kommentarer
Postat av: Maxkaisa

Very interesting site. Lots of good information.

2011-03-31 @ 08:06:24
URL: http://maxkaisa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0