29 december



In sweden we call it a kick.

Första gången på säkert tio år så har jag sparkat mig runt i hissjöskogar idag med Anna.
Hur mysigt som helst och känns som om jag har ett riktigt litet barnsligt jullov.
Är nog mer ute på vift med hundar och vänner än hemma. Mina små bebisar verkar uppskatta att jag är mer närvarande och har tid med sådant jag inte orkat med på ett tag.

Nu blir det snabb omstyrning innan det är dags för Vingåker en sväng och sedan lite afternoon the hos b-day barnet Mia.

Puss!




E
gentligen så gör det inget att jag inte sovit ordentligt på vet inte hur länge..2 veckor?
Inatt infann sig sömnen runt 05 skulle jag tro. Lite mitt eget fel och faktiskt så är jag inte så trött som jag borde vara.
Kanske göra ett nytt försök inatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0