28 december

Efter ännu en natt med minimalt med sömn så tog jag äntligen tag i mig själv och införskaffade mig en flaska Cocillana, det ska nog göra susen. Förhoppningsvis så sparar jag på ett par revben och får min "skönhetssömn" inatt.
Sen skulle det kanske hjälpa om man höll sig påbyltad och i viloläge men känner inte för det.

För tillfället skulle jag vilja rikta en örfil till den som är inne på MIN spotify.
Sedan meddelar jag förnöjt att jag har lite semester nu, pilutta!


Du kanske tycker jag verkat borta i tankar
det kanske stämmer
som om jag hade nåt bättre för mig
som om jag inte lyssnade längre
och det gör jag inte heller när jag tänkte på en ängel





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0