17 december

Svart poesi från Spotify, nytt för idag men orkar inte känna musiken utan har det mest på bara för att jag inte klarar av tystnaden än. Tystnaden får komma på besök när jag vaknar till  för 1,2,3,4 gången inatt och jag orkar stänga ner skärmen.

Fronda påminner om 15 år rebellisk Tina, hängandes i Vingåker i diverse halvsunkiga lägenheter med ölen Anderssons. Kan vara världens vidrigaste öl, påpekar att jag inte drack öl endast ett par gånger när jag skulle visa killarna att jag faktiskt är grym på ölhävartävlingar. Har nog vunnit varenda en jag gett mig på. Konstigt med tanke på att det smakar skit.
Jadu Flisan, även jag har varit "en sån där". Placerar mig i den kategorin den tiden av mitt liv.
Jag var svart och sjukt själv destruktiv. Det härliga med dåtiden var att det var så tillåtet från samhället att förlora förståndet och agera ut sin ilska. Sedan att jag agerade ut den stundtals mycket på enbart mig själv är något jag ångrar nu men just då så var det skönt och befriande. Ibland så faller det mig in att jag bara skulle vilja bete mig som en riktig barnslig liten skitunge, gapa, skrika, gråta plus diverse hyss som jag höll på med då men nu är jag vuxen och ska representera en kontrollerad version av mig själv.

Nu krampar mina vader och min klocka ringer snart igen så god natt/god morgon till alla. Nöjd med kvällen :)
Puss
-Vrid ut tankarna till hjärtat blöder-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0