1/12

Det är alltså 1 dec just idag och termometern visar svinkallt. Svinkallt men väldigt fint och visst är det allt lite mysigt när det knarrar under fötterna, skulle dock gärna hoppa över frusen, röd näsa och känslan av stelopererade fingrar när de varit ute i kylan för länge. Kan vara läge att köpa vantar?
Sandra lämnar kylan för värme som stavas Thailand i två veckor, låter ju inte helt fel :) Snart är det min tur också, wie.

Veckan som varit har betytt många dagpass, lite ledigt och att klockan ringt för tidigt. Idag är allt som vanligt igen, sovmorgon till 10.23 och sedan kvällspass. Ska försöka ta mig till gymmet innan också.
Tom har agerat personlig tränare i två dagar nu och inatt så vaknade jag så fort jag rörde på mig pga. onda arm och ryggmuskler. Han kan han den där Tom, världens bästa Tom ska även inflikas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0