2010.08.08

Min hals som började bli bättre i ca en dag är på väg neråt igen, kan ha något att göra med träning men skjuter det sunda förnuftet åt sidan och låtsas att det är brist på vitaminer som jag numera ska knapra aktivt.
Varför, varför på min semester..? Inte alls okej.

Fick en kvalitetskväll med Sandrisen, vi bakade och fick såklart ångest efteråt och drog och tränade. Vi bara ska komma igång ordentligt nu, proteinshakes är nu inhandlade  och motivationen på topp, så full fart mot målet!


Jag vill inte spara min längtan
Jag har tänkt men aldrig fått tala
Så feg att jag viskar du hör säkert ingenting alls
Men jag vet att jag döljer en sanning
Att väntan inte leder nånstans


Imorgon blir det nyköping för lite mys med sis.




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

=)

2010-08-10 @ 14:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0