00:22

Matta, prydnadskuddar, galgar, lådor till garderoben, spegel, lampa, ljus, halsband, örhängen, mat, jeans, plånbok, hunhalsband, hundkoppel, tuggben, hundleksaker, badrumsmatta, handdukar, skjorta, sjal, spetshandskar.. det var nog allt som jag fick med mig hem från Örebro idag.
Jag och Sandra begav oss i eftermiddag iväg på en tripp och visst körde vi fel både en och två gånger men vad gör väl det?
Upptäckte på väg hem att det gått bra mycket pengar under dagen så nu är det definitivt köpstopp en stund.
Mattias var väl lagom nöjd med alla mina inköp, killar förstår helt enkelt inte ;)

Smuttar på lite rosé och njuuter av mina fina saker och mina nöjda bebbar som förnöjt tuggar på sina ben.
Lars Winnerbäck är bokat 15/8 och jag längtar, han är så bra! Tänka sig vad man kan ändra sig...

Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort
som en fågel i bur
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur? 



- Jag ser hösten, gör ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0