Sammanfattar

Tisdag

Började dagen med att köpa mig en liten blå bil. Inte den mest poppiga men den får duga till mig och jag gillar den :) Ska bli så himla skönt att ha två bilar, tidigare har man blivit begränsad när Mattias haft bilen.
Fick turligt nog hjälp med att gå igenom den, för jag har ju absolut ingen koll på bilar.
Skapligt nöjd med att jag lyckades pruta ner den 10.000:-

Sedan bar det av till nyköping till min syster och hennes Christian där åt, drack, badade och bastade vi på hennes jobb. Väl hemma hos dom igen dansade vi natten igenom till annorlunda musik.

Onsdag

Vaknade upp i nyköping relativt pigg om man jämför med alla andra som låg halvdöda runt omkring mig.
Malin svor på att det var sista gången hon drack. Konstigt nog så tror jag endast att det löftet håller sig till nästa gång vinflaskan korkas upp.

Tillbaka i katrineholm vankades det långfika med Madelene, alltför längesen och det är skandal att det går så lång tid mellan gångerna. Så himla roligt att träffa henne igen, saknat min lilla Mudde.

For hem och började piffa för nästa runda. Sedan blev det en snabbvisit hos Dennis där Sandra uppehöll sig.
Där började vinandet och fortsatte sedan till Bella för mera vin. Framåt natten intog vi harrys och härjade runt ett tag tills jag insåg att det var dags för mig att tänka på refrengen så att säga.

Torsdag

Jag, sandra och Dennis begav oss till skog för årets första svampskörd. Efter en stund gav vi upp när jag lyckats syna en huggorm, blivit stucken av en geting och när vi insåg att kaffet lockade mer. Hundarna fick busa av sig i en sjö medan vi satt och njöt av solen och kaffet.

Min kväll blev lugn och mysig ute i skogarna hos mamma där vi mumsade upp svampen och kikat på tv hela kvällen. För en gångsskull så gör det mig inget att bara sitta still, jag är nervarvad och min kropp är sliten efter för mycket vin de senaste dagarna, men som sagt gäller det att passa på semestern är snart slut och hösten är på ingång.

Jag hoppade utgången som var planerad ikväll med lite stattflickor, dock så hoppas jag att de får roligt.

Nej nu ska jag ta min blåa fara och mina bebbar och brumma hem.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha! Jo lite annorlunda musik blev det nog. Mycket trevligt att ni kom alla fall!

2010-08-13 @ 11:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0