Mess in your mind

Jaha då var öppetiderna tis, ons och tors ändrade till 00 så hädanefter blir det till att jobba till 00.30 vilket i sin tur innebär ännu senare träning när jag tränar på nätterna. Kanske ska jag försöka ta tag i det och träna som vettiga människor på dagarna. Problemet är ju att jag är så trött på dagarna, men det kan ju vara värt att prova..?

Idag har det varit en hit och dit dag. Lager med Bella och tur var att det knappt fanns något så min plånbok överlevde med bravur. Ska jag vara ärlig är det inte ofta jag hittar något där, är väl inte min affär helt enkelt.
Sedan blev det lite lyd. med Alice på bruks innan det var dags för jobb.
Efter jobbet hamnade jag ute hos mami i skogen och kanske är det dags för kudden eftsrom jag lockat hit Sandra på frukost kl 8.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0