Logiskt.

Det här är första dagen på min semester, min första riktiga semester någonsin. En konstig känsla och jag har inte förstått det än. Tänk jag har seriöst 13 dagar framför mig utan jobb. Ett jobb som nu varit mitt i ett år och jag har aldrig tidigare jobbat så hårt men samtidigt aldrig trivts så otroligt bra. Det är först nu i efterhand jag insett hur malplacerad jag var tidigare, visst trivdes jag med uppgifterna och personalen men det var inte jag.
Jag är sjukt taggad inför hösten och vill, vill att allt ska bli så mycket bättre och så mycket mer.

Tankarna om ett utrensat, kliniskt städat hus, bra kosthållning och tokträning är många och jag är så pepp!
Löshåret pillade jag bort söndagsnatt när jag inte kunde sova så mitt eget ska få vila en liten stund tänkte jag, ångesten över mitt tunna korta hår är skapligt. Addicted.

NU BÖRJAR SEMESTERN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0