29 aug.

Spotify som annars går igång nattetid med min älskade nattmusik får idag vila, jag är inte på humör. Varken för glättig eller depp musik. Ingen låt som jag hört förut passar för tillfället in på mitt sinnestillstånd. Mina tankar är tomma och klockan som tickar i hallen har tagit över på ett rytmiskt sövande sätt.

Idag spårade jag och jag känner hur magen jäser. Imorgon försvinner kolhydraterna, inte alla givetvis bara de mest elaka som gör att min mage står rätt ut och att ångesten pockar innanför pannan.

Vita Zingo avbryter det ensliga tickandet med kattfight på grusgången med svart jämlike, min lilla sura misse. Att hon alltid ska till och bråka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0