02:33

Ännu en gång så struntade jag i att stretcha, varför lyckas jag på något alltid vis glömma/strunta i det när jag tagit i som värst? "Musklerna" värker och armarna skakiga men jag gillar det, det är så skönt för samvetet att bli såhär riktigt trött, slut så man nästan spyr av utmattning.

Imorgon ska jag dra med mig Elin ut och springa på morgonen sådär kl 11 för ja det är morgon för mig speciellt när John Blund inte kommit och sagt god natt än. Vissa nätter verkar han vara mer upptagen hos andra, just nu så önskar jag att han kunde komma och klappa mig rart på kinden och göra mina blå trötta.
Tidigare har min natt-träning gjort mig sömnig men just för tillfället verkar jag bara bli piggare, irriterande.

Min dag: På tok för lång startsträcka till pigg och på gång pga. för tidig väckning, kaffe hos Mange och lite bus med lilla Adde, sedan hans det inte med så mycket mer än promenad innan jobb. Jobbet bjöd på många gäster och full fart från instämpling till utstämpling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0