Påsklovet.

Fick påsklov från jobbet och det var ju härligt värre. Det som suger är att jag lyckades med att bli sjuk igår så idag har jag i princip bara hållt mig i soffan framför tv'n. Tur är så hade jag en Karlsson som höll mig sällskap.
Hade ju en massa planer för helgen som skulle resulterat i klippta träd i trädgården och kliniskt rent hus. Nu blev ju fallet inte så men lite hann jag allt med..
Påskmiddag i nyköping med min släkt, hade väldigt trevligt och lördagen inkluderade även denna en påskmiddag fast med Mattias släkt.
Sedan så blev det utgång i lördags och statt intogs med allt vad det innebär människoknuffning, dans, skratt och alkoholhaltiga drycker. Faktiskt så drack jag inte mycket alls, men min kropp tål väl inte samma mängd som förr vilket jag inte själv har förstått än... Slog en rejäl vålt när jag och Sandra skulle bege oss hemåt, just snyggt i stora entrén. Man skulle kunna tro att jag hade höga klackar men så var inte fallet, hade kvällen till ära låga tygskor och just då så ska jag snubbla/ramla. Skapligt pinsamt men förhopningsvis så bjöd jag vissa människor på ett gott skratt och det är väl ändå någe..?

Imorgon är det jobbdags igen och ska väl slänga in lite jobbkläder i tvätten så man ser lite anständig ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0