-Sickness-is-a-bitch-

Jag är så innfernaliskt trött på att ligga i soffan, snörvla, spreja in nässprej, dricka te och kolla på vänner. Mitt liv de senaste månaderna har varit flängande hit och dit, och gå från detta till total stillsamhet mellan husets fyra väggar är en s.k. tvärvändning. Ja, jag är gnällig men just nu så får jag det..punktslut. Jag har så sjukt, jävla tråkigt! Huset ser ut som skit, trädgården ser ut som skit och framförallt så ser jag ut som skit. Kan man rekonda både mig och huset måntro?

Till råga på allt så har jag och min babe varit tillsammans i 5 långa år just idag och planerna om en härlig, romantisk kväll bara vi två kommer gå i stöpet. Tänk att det verkligen har gått 5 år sedan vi träffade varandra, jag föll som en fura för honom och hoppas att jag kommer falla i många år till... ♥ Vissa dagar har varit svårare än andra men tillslut så har det alltid löst sig, kanske för att jag är hans Piff och han min Puff.

 



Vår låt som spelades varm sommaren -05 när du och jag blev vi.

Kommentarer
Postat av: sfia

Grattis på er (:

2010-04-08 @ 22:27:35
URL: http://slunden.blogg.se/
Postat av: Bellis

ooh Grattis :D <3

2010-04-08 @ 22:36:32
Postat av: Mallan<3<3

Grattis till er :)

2010-04-09 @ 09:39:54
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0