Paus

Fick en liten paus för mig själv intryckt innan jag ska iväg igen. Har börjat uppskatta min ensamma tina tid.
Förut fick man mer eller mindre panikångest över att spendera ett par timmar själv, alltid skulle det göras något men nu när livet snurrar i 150 så är det så skönt så att bara sätta sig i soffan för sig själv och bara vara.
Extra plus är om ett par min bara kan vara helt tysta, upptäckte även lyxen med detta nyss.

Det är skönt när man väljer ensamheten men piss när man är illa tvungen.

Helgen gick bra men den sögmusten ur mig. Visserligen flög timmarna förbi och jag hade roligt men kroppen och huvudet har inte hunnit återhämta sig riktigt än men på onsdag är jag ledig så det ska bli fint. Söndagarna numera går mest åt för att återhämta sig från lördagen, även om jag inte är ute så blir jag ändå bakistrött. Det suger.
Dock så märkte jag idag att gå upp tidigt inte riktigt är min grej, 08 ringde kl och kändes som mitt i natten eftersom jag vanligtvis inte somnar förrän 04 numera. 09.30 är min perfekta vakna upp tid. så det så.

Nej nu ska jag filura lite mera för mig själv innan karln kommer hem och jag börjar jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0