Morgon inlägg




Fortfarande inte helt kry, vilket suger. Allt blir så mycket mer tungjobbat, inte roligt alls när jag har 17-03 passet att ta mig igenom idag, men med enchinaforce, nässprej och alvedon ska det nog gå vägen. Ska även försöka hinna lägga ett litet spår till Alice innan jag börjar jobba, hon tycker att det är så roligt och det gör mig så glad.
En arbetande råtta är en glad råtta, gladare lär det bli när vi kan få sällskap av S och lillkrabat. Hon ska lära honom allt hon kan, på gott och ont (:

Vädret börjar bli till riktig höst och det betyder att shopping kommer stå på schemat när lönen kommer, sommarklänningarna ska bytas ut mot stickat.

Nej nu ska jag se till att få lite frukost i magen innan dagens bestyr börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0