Goodie





Härliga bilder, söndagssnygga helt enkelt vilket jag absolut inte är idag.
Är seg, ful och trött..men det är väl det söndagarna är till för?
Inga måsten bara mys.
Sitter hos mami och drar ut på tiden och innan det så var jag en sväng på Fiskeboda och drack kaffe med mina härliga f.d. arbetskamrater. På Fredag blir det go kart med dom och jag tror banne mig att jag kommer vara lika dålig som sist (:
Måste säga att jag 'peppar peppar' alltid haft rätt tur med mina jobb, för aldrig har jag varit tvungen att sänka mig så lågt och behöva jobba med något som verkligen inte är jag.  Jag tycker att det så förbaskat roligt i den här branschen som jag hamnat i, visst finns det nackdelar i vilken bransch man än är i men för mig mig så väger det positiva över med råge.

Ska snart iväg och sola, promenera. Ska nog även unna mig ett varmt och skönt bad sen framåt kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0