Liten tjej kikar ut

 Rangelben

 Tittar snällt.


Tiden går så fort, nyss var hon ju pluttis. Man märker verkligen hur fort de växer när man kollar på bilder.
Lilla Dexter tycker jag bara blir större och större så fort man ser honom. Han är en sötnöt, och jag vill att tiden ska gå fort så han blir stor så de kan busa på riktigt (:
Dock så fick min lilla tjej busa på riktigt med Hera idag, råtta mot råtta det var roligt att se.

Egentligen borde jag försöka sova men är pigg som en nötkärna (nu ljuger jag men lite pigg i alla fall).
Ska avverka lite mer tid framför datorn och sen krypa till kojs med bebis och mysa. Hamnade såhär på kvälls/natt/morgonkvisten ute hos mamma, och visst bor hon i skogen det märker man eftersom man tom. fryser om näsan...burrr
Imorgon ska jag även få träffa min Karlsson, det var längesen, roligt roligt!! Ska även försöka tvinga mig till lite tid från Sandrisen, även hon längesen :(  Sen på måndag beger jag mig till Sthlm på ledarskapsutbildning så får väl se hur mycket jag lär mig där, spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0