blink blink

Hemma efter två väldigt givande dagar på Villa Källhagn, fint som snus. Dock så kan jag helt ärligt säga : Vi har minsann bättre service. Kanske är det så att ju fler stlärnor och ju finare ställe dassto mer förlitar sig personalen på detta istället för det absolut viktigaste. SERVICEN. Ett par gemytliga leenden kommer man längre på ( i alla fall så är det min uppfattning) än en strikt kostym och en snorkig uppsyn. Påstår inte alls att de på något vis var otrevliga bara väldigt...korrekta, och det kanske helt enkelt inte är min grej. Vissa letar säkert mer efter detta än mina "kompis/öppna sätt" med mina gäster. Vad vet jag?

Har myst med M och A nu framför brasa oc bra film så nu är det väl sängdags så man är pigg imorgon.

Tack snälla sandra/simon för att ni agerade barnvakt, guld värt (: Plus att hon verkar vara helt slut, hon bara sover och sover nu...


Kommentarer
Postat av: sandraa

haha kosntigt..här har de tvarit full fart heela tiden med dom små busarna

2009-10-14 @ 15:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0