I run for life

Drog till nyköping i f.m  och det första projektet var en springtur som syster hade i beredskap för oss, en runda på 5km som vi kämpade oss runt. För att vara första gången på evigheter så är jag rätt nöjd över mig själv, klarade 4 km innan jag var tvungen att PW resten. Blodsmak i munnen vittnade efteråt att jag tagit ut mig och med tanke på sträckan så är det väl rätt pinsamt. Aja man kan ju bara bli bättre, på't igen imorgon!

Hemma i Katrineholm igen så bjöd Mange på kaffe, sedan så var jag så ambitiös (?) att jag gjorde stuvade makaroner till mig och Alice :) Nu ska jag städa satan och vänta på att älsklings M ska sluta träna så jag får mysa.



Älskade vän, jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0