En ledig dag.

Min lediga dag blev inte som jag tänkt mig, hade så mycket plan. som skulle göra huset renare och tvätthögen mindre men istället blev det en dag med mina vänner. Inte gör det mig något :)
Micke tyckte att det var dags att gå upp kl 11 så då blev det ett antal kaffe och tekoppar mitt emellan detta så fick hundarna busa av sig i skogen, även lilla dexter fick vara med damerna. Sedan så gjorde Bella sin beskärda del av dagen och sist men inte minst så blev det Bonde söker fru hos Sandris. Nu är jag äntligen hemma med lugn och ro och då blir det mys med M.



Alice och Hera sitter fint för att få tag i lite pepparkaka



Alice ser trög ut som vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0