Ab imo pectore

Av hela mitt hjärta

Mitt hjärta värker av all saknad. Jag älskar och saknar dig lilla pappa ♥
Fjärde året av saknad, tiden går fort fort. För inte kan det vara fyra år sedan jag pratade med dig och hörde din bullrande röst?

1955.06.26- 2005.11.02





Idag är humöret i botten och jag orkar knappt fejka ett glatt ansikte, det är liksom ingen idé.
De som betyder något förstår och stöttar. Man kan verkligen inte förstå hur det känns om man inte varit i samma sits själv, hur gärna man än vill. Just idag så orkar jag inte vara stark.
Nu när jag ändå har öppnat mig så vill jag passa på att säga förlåt till min älskade syster, jag älskar dig och vill inte bråka med dig längre ♥


Alice är låg idag hon också, hon var nämligen och fick sina leder röntgade. Hon blev nersövd och har inte riktigt blivit sig själv än. Jag själv kämpade med min egen panik över att se henne sövas, hon såg alldeles livlös ut och det skrämde mig. Var flera gånger tvungen att kolla så att hon verkligen andades. Har helt enkelt svårt för det nu efter att Rebecca och Amanda lämnade oss.


Kommentarer
Postat av: Bella

Man kan inte alltid vara stark.. du är iaf en av dem starkaste jag känner! Kämpa på vännen..o hoppas de går bra på jobbet ikväll! Kramar bella

2009-11-02 @ 17:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0