Living the glory life




Jobbhelgen är över och jobbveckan tar vid, det är så många dagar kvar till ledigt att jag blir gråhårig.
Min to do-lista är lång den här veckan, vilket är lite jobbigt men varför ligga på latsidan?
Drog mig iväg till gymmet imorse så fort jag vaknade och aldrig annars är det så tomt som en söndags morgon.
Kvällen spenderades här hemma med Mattias släkt firandes alla mödrar, Mirja 22 år "grattis!" och jag då.
Nu blir det snabb promenad med hundarna och sedan sängläge med SOLO. Imorgon blir det brandövning...


Kommentarer
Postat av: sfia

oh du! jag har en deadline imorgon på ett arbete så jag kommer inte kunna baka pizza med dig. jävligt trist men så är det. :/

2009-05-25 @ 08:31:49
URL: http://slunden.blogg.se/
Postat av: Karlsson

och icke att förglömma det kära återseendet av din kära gamla vän och granne!

2009-05-25 @ 13:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0